Nejčastější dotazy

O společnosti GoEuro

GoEuro je velmi praktický nástroj pro vyhledávání všech hlavních způsobů cestování a dopravy v Evropě. Kombinujeme a porovnáváme leteckou, autobusovou i vlakovou dopravu, ale také možnosti automobilové dopravy, jako je například pronájem vozidla nebo spolujízda. Nabízíme spojení nejen mezi velkými městy, ale také mezi malými městy a vesnicemi, které nemají letiště nebo velká nádraží. K porovnání vám nabízíme celkovou délku cesty i cenu a vy se tak můžete snadněji rozhodnout, která cesta je pro váš časový plán a rozpočet ta nejlepší.

Kombinováním dopravy myslíme situace, kdy je k dosažení cíle potřeba použít různé způsoby dopravy. Abychom se dostali k hlavnímu dopravnímu prostředku, kterým chceme cestovat, musíme po cestě k němu zvolit další způsoby přepravy, to platí zejména u delších cest. Například jízdu autem nebo vlakem na letiště a z něj. My kombinujeme a porovnáváme tyto možnosti, a ty se tak můžeš rozhodnout, která varianta je pro tebe ta nejvhodnělší.

Příklad č. 1: Z Londýna do Paříže – Zobrazíme čas a cenu za cestu vlakem, autobusem, letadlem nebo autem. Zjistíš, že cesta vysokorychlostním vlakem je rychlejší než let, jakmile zohledníme faktory jako je cesta na letiště a z něj, a čekací doby. No není to užitečné?

Příklad č. 2: Z Heidelbergu do Prahy – Protože město Heidelberg nemá vlastní letiště, nabízíme spojení vlakem a ceny za dopravu na nejbližší letiště a zpět. Díky těmto informacím získáš lepší představu o celkovém času a nákladech na cestu.

GoEuro automaticky vyhledává kombinace různých způsobů dopravy. Když jsou k dispozici letecké spojení, porovnáme výsledky s ostaními druhy přepravy. Pokud není letecká doprava v daném místě k dispozici, porovnáme čas a přibližnou spotřebu pohonných hmot pro dopravu automobilem..

GoEuro nenabízí kombinovaný způsob dopravy pro vaši cestu? Kontaktuj nás, a náš tým zapracuje na tom, aby se tak stalo.

GoEuro může používat kdokoli a kdekoli pro hledání, prohlížení či rezervování spojení při cestování. Můžete hledat dopravu mezi kterýmikol místy na světě. Co se týká letecké dopravy, pokrýváme celý svět. Pokud se nacházíte v Evropě, nebo se chystáte cestovat po Evropě, nabízíme vám také ostatní způsoby přepravy, jako jsou vlaky, autobusy nebo automobilová doprava. To by vám mělo pomoci při výběru toho nejlepšího spoje.

GoEuro uživatelsky přívětivá aplikace, která je vždy o krok napřed. Náš vyhledávač nabízí různé kombinace dopravy od všech našich partnerů. Naše společnost není dopravce a neprovozujeme leteckou, vlakovou ani autobusovou dopravu. Ve výsledcích vyhledávání tak vždy zobrazujeme nestranné a pravdivé informace, aniž bychom upřednostňovali některého z dopravců, protože jsme nezávislá společnost
Rádi vám poradíme, jak používat naše služby tak, aby jste nalezli ten nejlepší možný způsob cestování a ušetřili tak penízei čas. Bohužel však není v našich silách plánovat vaši cestu do detailů, jako jsou třeba výlety v cílové destinaci a podobně, nejsme cestovní kancelář.

Ano! Kromě naší "mobile-friendly" webové stránky, nabízíme také aplikaci pro Android a iOS. Velmi snadno ji najdeš a zdarma stáhneš v App Storu nebo Play Storu.

Ano, samozřejmě! Jízdenky a letenky zakoupené na našich stránkách jsou platné!
Pokud zakoupíte jízdenku nebo letenku přímo na naší webové stránce (ne na stránce konkrétního dopravce), okamžitě vám ji zašleme e-mailem. Tyto jízdenky jsou opatřeny rezervačním číslem, číslem jízdenky a dalšími infromacemi podle požadavků konkrétního dopravce. Pokud máte jakékoli otázky ohledně u nás zakoupených jízdenek nebo letenek, neváhejte nás kontaktovat.

O našem systému vyhledávání

Používáme technologii mapování, která nám pomáhá najít nejbližší letiště, vlakovou nebo autobusovou zastávku. Ať už se jedná o velké nádraží nebo malou stanici, propojíme vás s jakýmkoli místem, ne jen s velkými městy, která mají letiště. Protože kombinujeme všechny způsoby dopravy, jsme schopni vám poskytnout veškeré informace, které potřebujete aby jste se dostali kam potřebujete v jakékoli fázi vaší cesty a ušetřili nejenom čas ale i peníze. Ve chvíli kdy si vyberete způsob dopravy, který vám nejlépe vyhovuje, můžete provést rezervaci rovnou na naší stránce nebo pomocí odkazu na stránkách konkrétního dopravce – to závisí na podmínkách jednotlivých dopravců.

Při vyhledávání se vám zobrazí seznam s cenami a délkou jednotlivých tras. Vyberte vámi preferovaný způsob dopravy (letecky, busem apod.), a po levé straně použijte filtry k optimalizace výsledků podle vašich představ. Můžete zvolit cenové rozpětí, způsob dopravy, délku cesty a čas odjezdu nebo příjezdu. Nad seznamem výsledků můžete také zvolit pořadí zobrazovaných výsledků pomocí záložek optimalni, nejlevnejsi, nejrychlejsi, cas odjezdu and cas prijezdu.

Názvy jednotlivých autobusových a vlakových zastávek se zobrazí když kurzorem najedete na na název města nebo vesnice a pak znovu při provádění platby. Autobusy a vlaky většinou odjíždějí a přijíždějí na hlavní nádraží v daném místě. Všechny detailní informace najdete v e-mailu, který vám zašleme po provedení rezervace a zakoupení jízdenky.

Klikněte na tlačítko nejlevnejsi, které je umístěné v pravé horní části stránky s výsledky vyhledávání. Můžete přizpůsobit zobrazení výsledků pomocí našich filtrů a záložek.

Vzhledem k velkému množství zdrojů, ze kterých získáváme informace, vyhledávání jízdenek a letenek s předstihem závisí na druhu dopravy a konkrétních zemích, které jsou zahrnuty ve vaší cestě. Letenky můžete vyhledávat s až ročním předstihem, ale jízdenky na vlaky a autobusy jsou, v závislosti na konkrétním dopravci a zemi, k dispozici v časovém rozpětí od 30 do 120 dní před odjezdem.

Může existovat několik důvodů proč se možná nezobrazují dopravní spojení na některá letiště. V některých případech naši partneři nenabízejí své služby na určitá letiště. Případně může být důvodem fakt, že vámi vybraný let je v příliš brzkou nebo pozdní hodinu. Poslední možností může být chybějící veřejná doprava mezi některými letišti a městy.
Pro většinu měst v Evropě nabízíme informace o spojeních veřejnou dopravou mezi letištěm a přilehlými městy a jejich centry. Pokud spojení není na naší stránce k dispozici, dejte nám vědět, a my se pokusíme najít řešení.

Pracujeme velmi tvrdě na pokrytí většiny požadovaných tras. Nicméně pokud je vámi zvolená trasa nedostupná, důvodem může být to, že dopravce jednoduše nepokrývá celou trasu do vámi zvoleného místa. V tomto případě zobrazíme spojení do nejbližšího místa.

Náš tým se vždy snaží zvyšovat počet možných dopravních spojení a pokud se vámi požadovaná trasa neobjevuje v našem systému, napiště nám prosím!

Přibližnou délku cesty počítáme na základě několika různých faktorů, jako například povolená rychlost, druh silnice/dálnice a aktuální dopravní situace. Ceny pohonných hmot jsou vypočítány na základě průměrné ceny benzínu v Evropě (1.60€ za litr, 8 litrů na 100km). Samozřejmě spotřeba a ceny pohonných hmot se liší v závislosti na typu vozidla, zemi a měně. Berte prosím v potaz, že neprovozujeme autodopravu ani autopůjčovnu, pouze doporučujeme alternativní způsob dopravy nutný v některých připadech pro dokončení vaší cesty.

Ano. Jedná se o velmi malé soubory, které naše stránka odesílá na pevný disk vašeho počítače přes webový prohlížeč (pokud to povolí vaše nastavení). Díky tomu je snadnější pro náš web zapamatovat si vaše uživatelské preference, a to vám usnadňuje práci s naším webem a také vyhledávání.

Tým GoEuro můžete kontaktovat v případě, že máte jakékoli problémy při používání našich služeb. Učinit tak můžete několika způsoby, můžete nám poslat e-mail na service@goeuro.com, dále jsme k dispozici na těchto sociálních sítích Twitter a Facebook, nebo nás můžete kontaktovat telefonicky.

Rezervace a jízdenky nebo letenky

Naše stránky neslouží pouze jako nástroj pro vyhledání optimálního spojení, je možné je použít i pro rezervaci vámi vybrané dopravy. Rezervaci a platbu lze provést buď přimo na našich stránkách nebo budete přesměrování na stránky konkrétního dopravce. Pokud rezervaci a platbu provedete na stránkách dopravce a ne na našem webu, GoEuro v tomto případě nemá žádné podrobné informace o vaší rezervaci a tyto informace vám budou zaslány a zprostředkovány naším partnerem – dopravcem, u kterého jste rezervaci provedli.

Je nutné informovat se o možnostech stornování přímo u dopravce. Například, pokud koupíte jízdenku na stránkách společnosti RailEasy, přesvědčte se prosím o podmínkách stornování které RailEasy uvádí. Jízdenky zakoupené přímo na stránkách GoEuro, jako například ty nabízené společnostmi Renfe, Trenitalia a Movelia je možné zrušit, pokud je to uvedeno zde: terms and conditions.

Aby jste si byli jistí, jaké jsou možnosti stornování před tím, než si rezervujete jízdenky či letenky pro vaši cestu, ve chvíli, kdy se nacházíte na naší stránce a vybíráte mezi všemi potencionálními způsoby dopravy, klikněte na malou ikonku (i), která se nachází hned vedle ceny. Pak by se vám měly zobrazit informace o možnostech stornování jednotlivých jízdenek. Další informace vám zobrazíme v průběhu rezervace. Zlevněné jízdenky není možné vrátit, to se vztahuje například na: PROMO nebo Super Economy jízdenky nabízené společnostmi Renfe a Trenitalia a také jízdenky Reduced Fare od Movelia.

Před tím, než provedete rezervaci a nacházíte se na naší stránce, kde vybíráte mezi všemi potencionálními způsoby dopravy, klikněte na malou ikonku (i), která se nachází hned vedle ceny. Pak by se vám měly zobrazit informace o možnostech změn jednotlivých jízdenek. Další informace vám zobrazíme v průběhu rezervace.

Některé jízdenky jsou flexibilní a je možné je vyměnit. Pro provedení změn například v datu odjezdu nebo jakékoli jiné změny, kontaktujte prosím konkrétního dopravce. Například pokud jste zakoupili jízdenky na vlak u společnosti Deutsche Bahn a rádi by jste provedli změnu, kontaktujte prosím Deutsche Bahn. Pro jízdenky zakoupené prostřednictvím GoEuro, můžete kliknout na: contact page pro bližší informace během úředních hodin. Zlevněné jízdenky není možné vrátit, to se vztahuje například na: PROMO nebo Super Economy jízdenky nabízené společnostmi Renfe a Trenitalia a také jízdenky Reduced Fare od Movelia.

Protože my sami neposkytujeme přepravní služby, musíme respektovat podmínky pro přepravu zavazadel jednotlivých dopravců. Vždy vám rádi poradíme, zavolejte nebo napiště, pokud máte nejasnosti ohledně zavazadel, se kterými budete cestovat. Ve většině případů je každý cestující oprávněn cestovat s jedním příručním zavazadlem a jedním větším kufrem.

Bohužel nemůžeme garantovat, že vám bude umožněno cestovat autobusem nebo vlakem s vašim jízdním kolem. Ve většině případů je to možné v případě, že se jedná o kolo skládací nebo zabalené. Pokud je povoleno s jízdním kolem cestovat, většina dopravců aplikuje poplatek za přepravu kola. Kontaktujte nás a my vám poradíme jaké jsou podmínky u různých dopravcům a pomůžeme vám vybrat tu nejlepší variantu pro vás a vaše jízdní kolo.

Co se týká cestování s domacími mazlíčky, záleží vždy na přepravních podmínkách každé společnosti. V autobusech to většinou není možné, kdežto společnosti provozující dopravu vlakem většinou umožňují vstup na palubu i vašemu čtyřnohému miláčkovi za menší poplatek. Velmi rádi vám poskytneme bližší informace vztahující se ke konkrétním dopravcům a cestování s domácími mazlíčky.

Náš systém je momentálně navržen tak, že je možné provést pouze 5 rezervací najednou. Rezervace pro více než 5 cestujících můžete provést přímo na stránkách dopravce nebo se obrátit na náš zákaznický servis.

Bohužel, zatím tyto možnosti na našich stránkách nenabízíme. To však neznamená, že je nenabídneme v blízké budoucnosti. Již na tom tvrdě pracujeme! Pro více informací kontaktujte prosím náš tým.

Dopravci většinou stanovují své vlastní podmínky co se týká cestování s dětmi. Někteří považují za dítě osoby mladší 12 let, jiní mají hranici výše, mezi 14 a 15 lety. Děti obvykle cestují zdarma nebo se slevou, ale v některých případech dopravce nabízí pouze jízdenky za plnou cenu a to i pro děti. Během procesu rezervace najdete na našich stránkách bližší informace v závislosti na tom, jaký druh dopravy zvolíte. Samozřejmě v zákaznickém centru jsme připraveni zodpovědět všechny vaše otázky.

Samozřejmě! Pracovnící našeho zákaznického centra v Berlíně jsou živí, jak jen můžou být a připraveni vám pomoci, tak se nebojte nám zavolat. Telefonní čísla a pracovní dobu naší kanceláře najdete zde: contact page.

Pokud jste si zarezervovali jízdenku nebo letenku přímo na stránkách GoEuro, obdržíte email s potvrzením vaší rezervace na emailovou adresu, kterou jste při procesu rezervace uvedli. Email obsahuje vaši jízdenku ve formátu PDF a fakturu na poplatek GoEuro. Vytiskněte si prosím vaši jízdenku a přineste ji s sebou na stanici nebo letiště.

Pokud jste si jízdenku zarezervovali na stránkách konkrétního dopravce, email s potvrzením rezervace obdržíte přímo od něj. Upozorňujeme, že každá společnost má vlastní podmínky a pravidla, proto doporučujeme, aby jste si možnosti vaší rezervace zkontrolovali přímo u dopravce.

Pokud jste si zarezervovali jízdenku na stránkách GoEuro a neobdrželi jste potvrzení o rezervaci během 24 hodin, kontaktujte prosím náš zákaznický servis emailem: service@goeuro.com or by phone - check out the contact page.

Po té, co zadáte údaje o vaší platební kartě nutné pro provedení platby, budete přesměrováni na novou stránku a požádáni o zadání vašeho bezpečnostního kódu. Vaše banka potvrdí transakci během několika sekund zasláním emailu nebo textu s bezpečnostním kódem, nutným pro potvrzení platby a dokončení transakce. Výsledný kód je nutné zadat do polek tomu určené a odeslán. Tento proces slouží pro vaši i naši ochranu, jako ujištění, že uživatel je oprávněný užívat platební kartu.

Pro ověření, zda je vaše karta součástí systému Verified od Visa nebo MasterCard SecureCode, si tuto službu musíte nejprve aktivovat. Můžete tak učinit během procesu rezervace, neb o ji můžete aktivovat předem na stránce: Visa nebo MasterCard. Pokud vaše banka neposkytuje tuto službu, nebudete požádáni o zadání kódu.

Když poprvé zahájíte rezervaci, cena jízdenky je rezervována na vaší platební kartě, abychom nejprve mohli potvrdit její platnost a to jak pro vaši tak i naše bezpečnost. Pokud proces rezervace neproběhne úspěšně, částka bude uvolněna zpět na váš účet a to během několika hodin až jednoho dne. Upozorňujeme, že některé banky zadržují předautorizované částky až po dobu 30 dní.

Některým zákazníkům se tyto předautorizace zobrazují jako již provedené platby. To je proto, že některé banky nezmiňují, zda se jedná o skutečné platby nebo pouze o předautorizace. Pokud si nejste jisti, zda na vašem účtu došlo k platbě či předautorizaci, obraťte se na nás, zkontrolujeme to pro vás okamžitě.

Někteří dopravci nevyžadují aby jízdenky byly označeny individuálně, někteří ano. Například společnost Renfe nevyžaduje jméno cestujícícho na každé jízdence, stejně jako společnost Trenitalia. Ale například provozovatel autobusové dopravy Movelia jméno cestujícího na jízdence požaduje.

Mnoho dopravců vyžaduje , aby jste vytištěnou jízdenku přinesli na stanici. Někdy však stačí ukázat jízdenku ve fromátu PDF ve vašem telefonu.

Pokud jste si jízdenku již zarezervovali, zkontrolujte prosím informace uvedené přímo na jízdence nebo kontaktujte dopravce.

Většina dopravců se kterými pracujeme, považují jízdenku samotnou za daňový doklad. Pokud si jízdenku zarezervujete přímo na stránkách GoEuro, obdržíte daňový doklad v emailu spolu s potvrzením rezervace.

Pracujeme trvdě na tom, abychom integrovali všechny způsoby transportace z různých zemí do naší databáze a také co nejčastěji aktualizujeme naše mapy. Můžete používat naši aplikaci pro vyhledávání spojení mezi kterýmikoli dvěmi místy v Evropě, a v současné době je servis, který GoEuro nabízí, nejlepší v rámci evropských zemích.

Účtujeme si pouze poplatky za rezervace provedené přímo na našich stránkách.

Akceptované měny závisí na platebních systémech našich partnerů. Z toho důvodu jsme vytvořili převodník měn a vy tak můžete zjistit přesnou cenu jednoduše. Jednoduše si vyberte měnu, kterou potřebujete z nabídky umístěné v horním pravém rohu na naší stránce. Pro rezervace provedené přímo na webu GoEuro akceptujeme platby s platebními kartami Visa a Mastercard.

Platby je možné provést pouze online: pracujeme pouze s weby, které nabízejí bezpečné online platby.

GoEuro poskytuje kombinaci různých způsobů osobní přepravy, které jsou k dispozici prostřednictvím našich partnerů. V současním době se plně soustředíme na zlepšení kombinací jednotlivých druhů dopravy a rozšiřování našich schopnosté vyhledat to nejlepší spojení. Neustále pracujeme na integraci dalších partnerů a lokací. V budoucnu bychom však velmi rádi přinesli komplexní systém rezervací na našich stránkách. V mezičase se vám snažíme poskytnout pohodlné porovnávání a kombinování všech druhů dopravy na jednom místě.

Potvrzení o nákupu a jízdenku obdržíte emailem od provozovatele dopravy nebo online agentury, se kterou dokončíš rezervaci. Například pokud si zarezervujete letenku do Manchesteru a dále vlak do Liverpoolu, měli by jste obdržet dvě různá potvrzení ajednu jízdenku na vlak a jednu letenku.

Vždy vám rádi pomůžeme ale v některých případech to nejsme my, koho potřebujete kontaktovat. Pokud potřebujete vyřešit problémy před nebo před provedením rezervace, stejně jako problémy vyvstalé po vaší cestě, kontaktujte prosím poskytovatele dopravy nebo online agenturu, kterou jste použili pro rezervování vaší jízdenky. Samozřejmě jsme vám k dispozici s radou ohledně podobných problémů. Pro konzultaci týkající se společnosti Renfe, Trenitalia a Movelia kontaktujte přímo here.

Nenašel jsem zde odpověď na moji otázku.

Zařadili jsme pouze nejčastěji pokládané otázky. Pokud jste stále nenašli odpovědi, které jste hledali, máte například problémy při používání našeho webu nebo máte návrhy, jak by jsme naše služby mohli zlepšit, neváhejte nás kontaktovat zde. Můžete také kliknout na tlačítko zpětné vazby napravo. Rádi uslyšíme co si myslíte o GoEuro.cz , chceme vám poskytnou vynikající uživatelský zážitek.

Podmínky užívání

Pro více informací týkajících se užívání, záruky a odpovědnosti při spolupráci s GoEuro navštivte prosím naše stránky: Všeobecné obchodní podmínky GoEuro.